Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X

sobota, 30 stycznia 2016

ULUBIEŃCY | ZAYN, PILLOWTALK

         Cóż to była za drama, kiedy Zayn odszedł z One Direction w marcu 2015 roku. Jeszcze większe oburzenie i zażartą dyskusję wywołało podpisanie przez niego kontraktu z RCA Records. Jednak nie ma co ukrywać  Malik ze wszystkich chłopaków miał najbardziej charyzmatyczny, barwny i silny głos, a jego high notes były niesamowite. Kiedy ogłosił swój pierwszy singiel ucieszyłam się. Gdy usłyszałam, o czym będzie zmartwiła i zmieszałam.

I think I’m pretty black and white about what it’s about. Everybody has sex, and it’s something people want to hear about. It’s part of everybody’s life, a very big part of life! And you don’t want to sweep it under the carpet. It has to be talked about. ~ Zayn Malik.

       Piosenka o seksie. W pierwszej chwili miałam pustkę w głowie, a w następnym momencie zaczęły mi się kłębić różne, sprzeczne myśli. A co jeśli to będzie wulgarne i wyuzdane? Ale przecież to Zayn, on na pewno ujmie to subtelnie. No, ale z drugiej strony teraz jest sobą, może robić co chce. Zapewne chce teraz pokazać prawdziwego siebie

         W piątek rano z sercem walącym mi w piersi zarówno z podekscytowania, jak i przerażenia weszła w YouTube i w morzu fałszywych filmików odnalazłam ten właściwy. Piosenka się zaczęła. Melodia była delikatna, na ekranie tabletu pojawił się ciemny tunel z mrugającymi lampami i Zaynem oświetlonym czerwonym światłem. Pomyślałam: Oooo, to będzie mega! Kiedy skończyłam oglądać po przebyciu kilku mini zawałów w głowie miałam tylko jedno zdanie: Jeśli taki jest Zayn, to chcę go więcej.

      Nikt tak naprawdę nie wiedział czego się spodziewać, co zaprezentuje tym teledyskiem. I piosenka, mimo iż jest o seksie, teledysk pokazuje znacznie więcej. Na początku można odnieść wrażenie, iż to czysta abstrakcja, że coś mu się nie udało, a ilość barw oraz efektów może przytłaczać. Jednak w dzisiejszych czasach teledyski i piosenki analizuje się oraz interpretuje niczym wiersze. 

      Wszyscy wiemy, że Malik ma artystyczną duszę, jest cichym ale niezwykle inteligentnym mężczyzną. Widać to w PILLOWTALK. Pierwszą rzeczą, która mi się spodobała, to fakt, iż nie przedstawił kobiety rzeczowo, jak większość artystów w dzisiejszych czasach. Poprzez barwy, kwiaty w intymnych miejscach czy kolce na twarzy modelik Jodie Smith, chciał pokazać kobiecą naturę. Z jednej strony jesteśmy delikatne, wrażliwe, a to, co dajemy mężczyźnie jest niczym raj. Z drugiej strony potrafimy pokazać pazury, być wściekłe, mieć swoje humorki.  
 


Be in the bed all day, bed all day, bed all day
Fucking you, and fighting on,
It's our paradise and it's our war zone


         Tekst pokazuje, jak ta kobieca natura wpływa na sprawy intymne, łóżkowe. Jednego dnia, może być pięknie i cudownie, a następnego wielka awantura. To bardzo inteligentny teledysk oraz piosenka, pokazujące więcej, niż można się spodziewać. Nie mówi o seksie w kontekście czysto fizycznym. Ona opowiada o uprawianiu miłości, kochaniu się, o czymś co potrafi być delikatne i w jakiś sposób czyste, a jednocześnie dzikie, ostre. 

         Jestem zakochana w piosence, jak i w teledysku. To małe dzieło sztuki. Do tego Zayn sprawił, że mam niedosyt. Chcę więcej jego. Nie pozostaje mi więc nic innego, jak wytrzymać do 25 marca, na kiedy została zapowiedziana premiera płyty Malika Mind of Mine. A was pozostawiam z teledyskiem.


 
 
 
 
 
 
Zdjęcie w nagłówku: OneDirectionFans.net. 
Gif: Tumblr. 

0

Prześlij komentarz